Pettros dagliga verk

tisdag, december 06, 2005

Nya grejer på sidan

Emma väckte mig vid 8.00 hon somnade ju rekordtidigt igår så det är väl ok. Vi låg trots allt kvar i sängen lite jag mutade henne med fjärrkontrollerna ;o) Vi gick upp vid 9 då ringde enP. en tjej som jag ganska nyss lärt känna lite närmre jag hade mycket att älta så vi pratades vid i över en timme kul. Emma fick frukost under tiden sedan åt jag då var klockan nästan halv 11. Lämnade sedan Jens o Emma för att handla lite blöjor o barnmat när jag kom hem sov Emma som en stock på Jens bringa. Härligt, sedan kom grannen över och hade med sig lite goda pepparkakor och vi bidrog med Lussekatt o kaffe. Noa o Emma lekte lite medan grabbarna scanna in lite bilder. Emma är lite ego, hon snor alla andras leksaker ;o) Tar för sig. I morgon skal vi dra till Ullared, jag, min moster, min kusins fru och en tjej jag träffat några gånger på öppna förskolan, kul kul. Skall vara från Emma för första gången hua.... Hoppas att allt går bra.

5-minuters metoden dag 9, urtrött somnade hon inom 30 sekunder, vaknade till bara för att gnälla lite sedan sov hon. Rekord tror jag.....

Puss o gonatt

1 kommentarer:

Klockan 6:21 fm , Blogger ~Susie~ sa...

Ha det så kul i Ullared! Ta med vatten :))

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida