Pettros dagliga verk

torsdag, maj 22, 2008

-26,4

Jorå det rullar på. Jag har inte skrivit på 1000 år!
Men man är bara ute hela tiden och kvällen fixar man middag tv och sängen. I helgen var vi inne på Göteborgsvarvet, kul. Vi fick se starten på Linda och hennes slut"spurt" men missade både Kent o Pia. Kent sprang sin vanliga tid Linda lite sämre pga kramp i en magmuskel. Hon är superduktig i alla fall!!!! Jag skall springa en halvmil i morgon, tycker det låter mer än 5 km men det är ju samma ;o)) Jag är nervös men kommer att fixa detta och jag har köpt nya springbyxor, fina typ cykelbyxor men längre och en ficka till mp3 spelaren. Får se om mobilen kan smusslas med så jag kan ringa efter hjälp om jag inte fixar det ha ha

Men klarar jag detta utan större krämpor skall jag vara med i midsommarloppet här ute det är 5 km och det hade varit coolt.

Var innan varvet hos Jenny och såg lilla Tilda, så otroligt söt. Hon sov så gott så jag får hålla henne nästa gång snyft ;o) Det var så länge sedan känns det som.
Nu skall jag kolla Perellis öde.
Puss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida