Pettros dagliga verk

tisdag, november 30, 2010


En spännande eftermiddag hos min kära tandläkare :) det var det sista med rotfyllningen samt ett kolfiberstift som skulle borras ner det var just det där med borrandet allt gick snett... De första två borrarna funkade men den sista oh My god, jag vrålade och tårarna sprutade så mina öron fylldes med vätska skrämde nog min tandläkare ordentligt ha ha det kändes verkligen inte gött... Han fattade inget och trodde sedan att när han skulle sätta formen runt tanden för att få fyllningen rätt att jag skulle svimma men då var jag kolugn, detta borde däremot gjort ont sade han du e märklig du Japp det är jag kan inte hjälpa det. Igår var deg desto bättre hade en fantastiskt mysig dag med Maria och Jennie i Ullared:)
Nu jäser jag i soffan och kollar på spåret :)
Puss

Mobilbloggat

Location:Annas Väg,,Sverige

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida