Pettros dagliga verk

onsdag, september 05, 2012

Asonor

Nu har jag med flera testat denna fantastiska produkt några veckor. Det började jättebra, Jens slutade nästan snarka direkt trots att det kunde ta någon vecka, men sedan fick vi båda förkylning från Hell. Han fick ont i halsen och hade jag inte själv varit så död av min egen förkylning hade jag filmat honom och vi hade vunnit vilken snarktävling som helst. Jag vaknade tom själv av mina egna snarkningar ;o) Men nu är vi friskare och det är helt ljuvligt tyst och skönt!! Alltså jag hade ingen aning om att detta fanns det är verkligen grymt bra!! Har fått rapporter av två väner som testat och de är mer än nöjda!! I natt har jag dock inte sovit av andra orsaker det är Elina som levt runt och mått dåligt..... Ha en fin dag.....

1 kommentarer:

Klockan 1:38 em , Blogger Md Abdur Razzak sa...

Nice post,thanks for sharing
natural tips get rid dry hair

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida