Pettros dagliga verk

onsdag, december 07, 2005

Ullared ullared ullared

Ännu en dag i detta shoppingparadis ;o) Gick upp tidigt och lämnade Jens och Emma snusandes i våra sängar. Gosigt..... Hämtade upp Siwan på pendelparkeringen i Kärna sedan hämtade vi upp en tjej till, Susanne var sjuk och kunde inte hänga på tråkigt. Var framme vid 9.30 och då tog vi lite kaffe i bilen samt en macka. Sedan var det dags att gå in och fajtas. Ganska coolt med folk och det gick smärtfritt, var tom på nedervåningen och handlade lite. Där uppe köpte jag kläder till Emma, leksaker julklappar och en jättefin trädgårdstomte med en ljuslykta, foto kommer. Sedan tog vi en välförtjänt korv med mos innan vi for hem. Nu längtade man allt efter Emma! Lämnade av Carolina och Siw och sedan var det full fart hem. Emma o Jens sov i soffan när jag kom hem men vaknade när jag kom. Äntligen fick jag pussa o krama henne. De har trots allt gått jättebra för båda två idag ;o) Hela kvällen höll hon ett stdigt tag i mig, gott.
Nu skall jag krypa till kojs..........

5-minutersmetoden dag 10 somnade innan jag nådde vardagsrummet och sov sedan. Vaknar väl när jag lägger mig men det är väl ok.
Puss o gonatt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida