Pettros dagliga verk

onsdag, oktober 29, 2008

Hej hå

I natt kunde jag inte sova. Först fick jag för mig att jag glömt släcka ljusen, gick up och jorå de var släckta, sedan fick jag läsa lite till, sedan kom jag på att vi kanske skulle fira jul ensamma och då blev jag sentimental, tänkte på att vad tråkigt att fixa massa mat till bara oss, ingen idé att klä upp sig! Oj vad synd jag tyckte om oss. Sedan började det regna då var jag tvungen att springa upp och kolla så det inte läckte in i hallen, inte det sedan när jag nästan kommit till ro i sängen kom jag på att jag hade köpt 1,5 kg köttfärs som jag glömt att dela upp och frysa in, så upp igen då var klockan 1, sista gången jag kollade på klockan var hon 2. Pust... Vi är ju lite småsjuka och idag har jag varit jäkligt seg inte orkat göra ngt alls men tog mig i kragen och drog in till Kungälv city och köpte present till Linda som fyller år i morgon, det blev en stor Rostibricka samt tre rosti slevar, hon gillar det märket det är dyrt som tusan men jäkligt snyggt. Jag fick tre bunkar av dem i födelsedagspresent och blev sååå glad!!!! De är i plast och finns i massa härliga färger, det roliga var att hon önskade sig en stor bricka med kanter och så sprang jag på en sådan limegrön. Kanon ju...
Tja i morgon är det vv igen, pust känns ok, men de senaste dagarna har det slunkit in lite för mycket onödigt. Typiskt när man e sjuk och inte kan träna. Längtar som fasen efter att få springa igen! Hoppas att jag kan på fredag.
Well well... Nu skall jag ta en vvglass och våldföra mig på soffan.
Gonatt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida