Pettros dagliga verk

onsdag, oktober 22, 2008

Lårvärk

Idag sprang jag till Öppna Förskolan via ett område som heter Toreby. Sträckan blev nästan 1 och en halv mil, jag sprang utan att stanna en enda gång!!!! Det gick så himla bra och sista biten sprang jag med ett stort leende på läpparna och då kändes det som jag hade kunnat springa hur långt som helst. Mycket stolt! Nu känns det som det finns en chans att fixa gbgvarvet. Är fullt anmäld nu så nu jäklar! Det är synd att det är så långt kvar bara!! Det är nu formen är bra liksom. Men hoppas ju att den håller och att man blir lite lättare. Har nu gått ner 39,1 kg. Hade ju stiltje där ett tag men sedan så blev det 2,2 kg ner ena veckan och 1,1 kg veckan efter. Gött... Det har varit så mycket nu det senaste och jag har haft noll blogglust. Men måste säga att min födelsedag i år var min bästa på skitlänge. Vi var hos grannarna och käkade hemmagjorda Tapas och drack massor! Vi 4 delade på 3 liter Sangria, 4 flaskor vin, varsin kaffe Baileys samt en Passoadrink. Oj oj. Det var gott som tusan och vi gick hem 4 på natten. Dagen efter skulle vi till Nilla och Henke på middag, men vi fick skjuta fram tiden så vi skulle våga köra. Det var hursom helst supertrevligt. God mat och det är alltid lika kul att träffas! Nu är det väl hög tid att plocka undan lite och börja med middagen igen ;o)

Stor pöss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida