Pettros dagliga verk

torsdag, december 08, 2005

Dagen efter....

det stora äventyret i Ullared vaknade jag upp ganska utvilad. Sov som en stock trots att jag delat säng med Emma, hon vaknade när vi lade oss. Jag ammade inte i alla fall utan gav henne vatten, det tyckte hon var ok. Min bm säger hela tiden att de inte behöver äta på natten. Så är det säkert men det är ju så enkelt att amma henne för då somnar vi båda, ja ja nog om detta, staplade upp vid 8.40 och gav Emma gröt mitt i detta ringde grannen för att kolla upp om jag skulle med till Öppna förskolan, oj oj stress. Han var bara 5 minuter från oss med bilen.
Dagens läggning var enkel, hon sov i samma stund Jens lade ner henne ;o) Se hur natten går.

Puss o gonatt.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida