Pettros dagliga verk

fredag, mars 10, 2006

Onsdag torsdag

Onsdag forts: Alla korten är postade till Emmas kalas. Skönt! Nu har jag jobbat i en vecka. Känns som jag jobbat i evigheter. Det är helt ok faktiskt. Saknar inte Emma så mycket, eller rättare sagt man tänker inte hela tiden som man trodde att man skulle göra, fast lite i alla fall. På kvällen blev det lax och potatis, kände mig pigg även denna kväll, skönt. Hatar att vara trött.

Torsdag: Ännu en inspirerande dag på jobbet. Det enda som är riktigt roligt är att träffa alla kompisar. Prata om allt möjligt liksom. All dramatik ;o) Jens hade förberett middagen så det var bara att äta. Emma hade fått mat dessutom. var inte lika pigg ikväll. Vi fixade ett kort på Emma till tårtan och mailade iväg, den förra var för mörk. Men denna funkade tydligen, skönt. Emma var i alla fall inte trött. Hon hade så kul. Hon försökte sig på att springa mellan olika stationer i hemmet. Bordet till mig på golvet vidare till kattrummet och ttillbaka till mig och den sträckan var så lång och eftersom hon försökte sig på ngt nytt hastighetsrekord gick det väl sådär ;o) Men hon såg roligt ut. Läste att barn som föds "försent" blir ofta elitidrottare så hon blir väl en sprinterstjärna eller ngt ;o) Bättre med golfproffs. Vi skulle se Medium i sängen men på slutet vaknade jag hela tiden av massa snarkningar. Det var tydligen jag..... Sedan var det skönt att få sova i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida