Pettros dagliga verk

torsdag, april 19, 2007

Tandläkarskräck...

Jag har tandläkarskräck, och har hittat en bra tandläkare somman kan prata med som en "kompis" nästan. Men i går när jag var där flippade han ut. Han var på dåligt humör och när han skulle laga en tand slutade det inte blöda. Du måste använda tandtråd skrek han, han var hårdhäntslet och drog i min stackars mun tryckte in en "kil" med en slägga kändes det som. Hela tiden muttade han ryck inte till så fort jag rör dig men hallå han var ju så hårdhänt. Han klagade helatiden på min tandskötsel, tandtråd utter mutter inte så jävla svårt bla bla. Nej självfallet. Men grejen är att han kunde gjort sitt jobb på ett bra sätt och sedan skällt ut mig för det behövdes nog för igår kväll använde jag minsann tandtråd. Han sade att det måste blöda när du borstar tänderna, men det gör faktiskt inte det!!! Ahhhhhh... Nu fasar jag för nästa besök för vi blev verkliga ovänner. Det sista jag skrek var att någon måste ju vara din värsta patient Lars!!! Men grejen är att jag på två år hade en del lagningar som gått sönder men inte många nya hål. Jag hysteriskt noga med att borsta tänderna, kan verkligen tandtråd vara nyckeln, ja vi får se!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida