Pettros dagliga verk

lördag, februari 24, 2007

Massa dagar....

Förstår inte vad som händer.Dagarna bara flyger. I lördags kväll åkte våra grannar till Åre, att de redan varit borta i en vecka är helt ofattbart. Vad har hänt denna veckan då....

Måndag 19 feb. En skön slappardag, gjorde inte mycket men röjde lite.

Tisdag 20 feb. Åkte till Frölunda där jag mötte Cattis, vi åkte vidare till Jungman Jansson där hon bjöd oss på lunch mig o Emma. Det var jättegott, sedan åkte vi hem till Cattis nya hus i Näset fint. Åkte sedan via Nöjds hem och köpte mig en semla det var ju ändå semmeldagen. Där var hur mycket folk som helst. Semlan var i alla fall goooooood.


Hela min ingång var insnöad när jag kom hem.



Onsdag 21 feb. Snöstorm hata hata. Trotsade Jens och vädret och begav mig till Tjörn, skulle hjälpa Siw med datorn, fick gjort lite men var sen p g a man körde megalångsamt så jag skall återvända på tisdagen då det förhoppningsvis e bättre väder. Fickgod gryta och ljuvlig jordgubbskräm till efterätt, fick dessutombmed mig semla samt lunchlåda till Jens med hem. underbart!!!


Fredag 23 feb. Minisimskola, Siwan och Erik var med jättekul. De passade Elina sedan fikade vi. Jens tränade och på vägen hem köpte han Kebab, mumma. Vi såg alla fredagsprogram och avslutade i sängen med ett nytt Prison break.

Idag har jag gjort potatisgratäng och påbörjat en tårta inför i morgon,nu skall vi röja lite och i kväll är det melodifestival igen, tjohoooo.

Hej hopp.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida