Pettros dagliga verk

tisdag, februari 13, 2007

Dop Elina
























Dopet skulle vara klockan 14 och eftersom allt var klart dagen innan hade vi nästan tråkigt på förmiddagen, lite ovanligt när man skall ha drygt 20 gäster ;o))Alla (nästan) kom i mycket god tid Och det hela gick enligt planerna, had efått en del återbud dagen innan så det blev massor med tårta över!!! Men massa folk fick doggybag. När alla gått var man allt lite mör och jag somnade gott den kvällen.




Måndagen den 12/2 hade vi mys härhemma efter att ha varit ute en stund. Noah blev jättehängig och kändes varm, när de kom hem hade han 39.5. Han somnade gott på soffan. Skulle lägga mig tidigt men både Emma och Elina vaknade, de somnade ganska fort så det var ok i alla fall......




Grattis på födelsedagen lilla mamma!!! Idag skulle du fyllt 60 år.

Förstår inte varför det är så här. Jag saknar dig ngt enorm och idag har jag verkligen varit ledsen hela dagen. Har av någon anledning tänkt på ditt glada skratt hela dagen! Jag och Margreth var på kyrkogården med blommor sedan fikade vi. Åkte till Bvc sedan och Elina hade gått upp ett kilo heja heja... Anette var lyrisk!!! (bvcsköterskan) Skönt. Sitter här nu och känner mig kymig. Ont överallt, magen trött och konstig vi får se hur detta slutar :o(( Blä.... Fick Emmas fina simkort idag. Man kan verkligen se att hon älskar att vara under vatten!!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida