Pettros dagliga verk

fredag, december 22, 2006

Long time.....

Nu har dator xxx varit sönder igen! Piss o skit!!! E oänligt trött på detta!!

De sista veckorna har bara flugit iväg och jag har julpysslat som aldrig förr!!! Var ju i Ullared den 13/12 på Jenys födelsedag Grattis babe... Jag hade med mig Elinao Linda Lukas o resten var hemma med Jens, det hade gått utmärkt förutom att det blev strömavbrott mitt i ByggareBob, i Ullared var det ganska lugnt förutom på leksaksavdelningen. Köpte lite grejer till Elina o Emma har som vanligt köpt för mycket till Emma för dagen efter var vi på Toys rUs och köpte ännu mer. Först var det julavslutning påÖppna förskolan med tomte o grejer,mysigt sedan drog vi till Backaplan i 180 och shoppade loss, dels på Toys och dels på Siba Outlet. KÖpte grejer till Jens o mig och en till ha ha ha....

I helgen var Elaine o Svenne här en sväng på middag och lite julmys... De hade varit i Usa och köpt en helt underbar klänning till Emma, en cool body till Elina och en fräck ryggsäck till Emma. Julklänningen e klar!!!

På lördag var vi hos grannarna och åt hemlagad wook, och jag hade med mig choklad brulé till efterätt och vi åt hemgjorda kolor och knäch och mozartkulor,mätt mätt... Vi byte barnens julklappar också, Elina fick en fin skallra och Emma fick en egen kavel med formar.

Har gjort massa julgodis i år,knäck i mängder, chokladkola,Mozartkulor etc.... Kul jag älskaratt julmysa.

I onsdags var jag och köpte klart Jens julklappar, han får massor och han har ångest för att han köpt för lite tillmig,men jag är inte så noga, han är inte så bra på att komma på klappar, men det är ju jag så det så...

I går kom julgranen in, en fin Kungsgran, supertät och snart ligger alla klappar där. När Emma rusar omkring flyger kulorna och det är väl snart inte många kvar ;o))

I dag har jag haft date med Jenny i Kungälv, vi fikadeoch jag handlade klart mina julklappar. Superkul att träffas det var så länge sedan. Men när vi tröffades gick allt så fort stressa till fiket för att få plats sedan handlade hon sen jag, ått snabbt min macka för att kunna amma mata Emma och sedan bara typnämen hej kul att träffas och då har vi typ redan gjort det i en timme.... Barna e allt. Jens fick åkao hämta datorn i Frölunda, de vägrade nämligen lämna ut den till Jenny som ändå skulle hit, puckon jag var nog tyvärr väldigt otrevlig i telefonoch gapadekanskelite välmycket men va fasen....
Nu skallvi till sängen o kolla film heeeeeeeeeeej då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida