Pettros dagliga verk

tisdag, november 21, 2006

Helgen......

I fredags var vi urtrötta, Elina ville inte riktigt somna i torsdags.... Jens o Emma badade under tiden handlade jag på Ica Maxi lite blöjor o så. Sedan åkte jag hem till Linda med "alla" mina barn och Jens o Kent tränade.

På lördagen ringde Linda för deras lördagsgäster hade fått ögoninflammation och kunde inte komma. De behövde hjälp med att äta upp sin fläskfilé ;o)) Men vi hade bjudit hem unge fam. Bernhardsson. De kom vid 16.00 och vi åt Taccos. Till efterätt hade jag gjort choklad creme brulée. den var ok men jag gjorde knäcktäcket lite för hårt så man fick ha starka tänder ha ha.

Söndagen var vi ute lite, Emma drog med mig till Noah o co och var där en liten stund. Annars hände inget. Jag gjorde lasagne. Jens blev chipssugen och åkte iväg och köpte detta. Det blev en myskväll och vi såg ett spännande lostavsnintt, i sängen såg vi sedan det sista avsnittet som nu finns av prison break. Man har verkligen fastnat för denna serien.

Måndag vi åkte till Backaplan, jag köpte lite kläder till begravningen och Jens köpte lite kablar. På kvällen åt vi rester och kollade på tv som vanligt.

Nu e det tisdag och jens skall till ikea och köpa en fåtölj till Emma kul kul..... heeej då....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida