Pettros dagliga verk

onsdag, september 20, 2006

Lugn helg....

KOmmer inte ens ihåg vad som hände i fredags. Men det var förmodligen lugnt, på lördagen möblerade Jens om vårt sovrum och jag röjde i min bokhylla, ställde alla böcker i ordning så nu är det ordning och reda. Kvällen blev stilla som vanligt med tv-tittande.

Söndagen åkte vi in och röstade sedan lunch med majskolvar, på em ringde Linda och Lucas hade fått feber vi passade Noah när de åkte till Östra, vi åt kyckling med curry och han åt som en galning ;o)) skönt, det gick jättebra i alla fall och Emma var glad över sin kompis.


I måndags hade vi badträff på Ikea, vi lunchade och det var gott som vanligt, jag handlade för 161 kr och det var nog rekord. catrin shoppade dessto mer, jag och Tessan gick ut och åt glass under tiden mumma.....

Igår hade vi mys i trädgården pådagen, på kvällen var Jens på sin första båtnavigationskurs på kvällen, naturligtvis visar sig en gigantisk spindel på väggen då!!! Men jag släckte lampan så jag inte såg den så tydligt och mördade den med en tidning, det modigaste jag har gjort tror jag!!! Phu...

Idag skiner solen för fullt igen härligt.... Heeej då...

1 kommentarer:

Klockan 9:48 fm , Blogger ~Susie~ sa...

Hur är det med magen??? Växer så det knakar??

Massor med kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida