Pettros dagliga verk

torsdag, september 07, 2006

Baddag....

Idag har vi varit på simmet. Först blev Emma jätteledsen och jag bara näe... gillar hon inte detta längre??? Men
Sanna och Filipskojade med henne och så var hon jättelycklig. Sedan fick de skvätta vatten på ossoch då skrattade hon så det kluckade härligt. Hon dök och hoppade i själv från kanten och hade jätteroligt!!! Jag också tycker att det är så himla mysigt. Efteråt blev det vanliga fikan men barnen är inte lika lugna längre ;o)) Man märker ju en viss skillnad. Vi handlade lite som jag glömt senast, typ mjöl och sånt man lätt glömmer och sedan somnade Emma i bilen och sov kvar där i en timma. När hon vaknat kom grannarna över och vi hade en myseftermiddag. Emma och Noah lekte riktigt bra och de skrattade så de tjöt. Kul kul.
När vi skulle äta middag kom det en kille och sålde jultidningar, brukar inte köpa sånt men tyckte synd om grabben så jag köpte två grejer. Bl a stora boken om choklad vilken surprice ha ha ha.....
I morgon skall jag fika med Pernilla om inte Emmas förkylning blir sämre.

Heeeej då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida