Pettros dagliga verk

måndag, augusti 21, 2006

Tiden går...

Nu har denna helgen också försvunnit för att aldrig mer komma igen. Inte just denna i alla fall....
Den flög förbi, i lördags bakade jag hela dagen och sedan gjordejag hemmgjorda pannbiffar med god sås och potatis. Det var mums mums. Kvällen såg vi lite på film men var så trött så jag lade mig ganska tidigt.

Söndag var det regn i mängder... tråkigt, försökte vara ute mellan skurarna för Emmas skull, på kvällen ringde våra grannar och frågade om vi ville ha tårta. Det ville vi, särskilt jag!!! Noah fyllde ju 2, vi skall dit på kalas på söndag men han fick en hemmagjord dvdskiva med Byggare Bob så länge, han har snöat in på honom.

Idag var jag o Emma och handlade på fm, på em bakade jag nya thekakor och en chokladkaka som blev mislyckad, men men. Familjen S kommer i morgon, hoppas inte det regnar hela dagen!! Det skall bli kul att ses i alla fall.....

Puss o heeeej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida