Pettros dagliga verk

tisdag, juni 13, 2006

Värmebölja


Torsdag 8/7: Åkte til Ullared med Pernilla, Evelina och Emma. Superkul. Vi träffades i Eriksdal och tog min bil. Det gick smidigt och Emma var jätteduktig inne i affären, mutade dock med Nektariner etc. När vi nästan var klara somnade hon i vagnen. Fick handlat massa nyttigt och lite onyttigt ;o))
På kvällen var man ändå ganska mör. Jens gjorde middag pytt i panna och ägg.

Fredag: ar barnvakt åt Pernillas 2 barn hela dagen. De var jättesnälla men var ändå helt slut på kvällen. Jens hade med sig Kinamat som tur var.

Lördag åkte jag in och handlade lite medans Jens köpte värmepaket till bilen. Resten av dagen slappade jag i trädgården... Skööönt. På kvällen grillade vi revben... gottt....

Söndag: Stackars Martin kom hit, hanmåste hata v¨år bil vid det härlaget :o)) Det var en skön dag för mig och på eftrmiddagen kom Rigge det var superkl för det var länesedan vi träffades. Hon stannade på middag och vi grillade. På kvällen såg vi en film vi lånat från grannen Som man bäddar får man ligga, rolig.

Måndag: Dagen gick urfort, Träffade Linda, Noah och lille Lucas en hel del. Jns kom hem tidigt och klippte gräset och trimmade runtom. Det blev så fint så. Pratade med Siw, jag skall kanske dit på torsdag och hälsa på dem. Jenny ringde och sade att Martin kunde hjälpa Jens på lördag IGEN. Stackarn,men är det fint väder skal jag och Jenny ta en tur till Sundhammar och fika. Mysigt för oss.
Puss så länge

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida