Pettros dagliga verk

torsdag, juni 22, 2006

Vad tiden går.....

Det bara rullar iväg! Det är ingen idé att jag försöker komma i håg vad jag gjort för jag kommer knappt ihåg gårdagen ;o) Men jag har ialla fall varit på Tjörn hos Siw och Erik och det var supermysigt, vi var på Göksäter och shoppade loss ;o)) Jag köpte en rutchkana till Emma och en bil. Siw gav henne en sulky rosa som hon vägrar släppa. Hon älskar den!! Sedan åt vi lasagne, och glass med chokladsås. Gott.

Dagen innan var jag hos Bm, sedan på jobbet och lunchade med Jenny och Emma, det var mysigt.

På lördagen kom Jenny och Martin och Wilma. Jens och Martin grejade med bilen och jag och Jenny latade oss och Emma och Wilma lekte. Sedan grillade vi revben och åt glass med hemmagjord kolasås. Nyttigt :o) Vi hade tur med vädret!

Hela söndagen gick åt till att snickra på områdets nya lekplats, jag var helt slut trots att jag inte gjort något . Men jag sprang efter Noa och Emma och vaggade Lukas, men det var ju bara kul.

På Tisdagen skulle jag klippa mig, klockan 11.0ntrodde jag men skulle varit där 9.45, pinsamt. Som tur var var inte E arg utan jag fick en ny tid på em. Köpte med mig en liten present som förlåt och köpte nya jordgubbsplantor till mig själv. På vägen hem blev Emma åksjuk och det sprutade kräks över hela henne och bilstolen. Härligt. Men vi tvättade klädseln och sedan var den som ny. Var helt färdig på kvällen men planterade min jordgubbar i alla fall.

På onsdagen åkte Jag och Linda och alla barnen in till Kungälv shoppade lite och fikade. Det var kul att komma ut lite, på vägen hem midsommarhandlade jag och när jag kommit hem kom Sussi och hennes barn. Mysigt att träffas!!! SEdan röjde vi lite, kvällen blev mysig och lugn.

I morgon är det midsommar och det blir mysigt hoppas jag. Siw o Erik och Inger o Jan kommer och det blir midsommarfirande på ängen som vanligt.

Heej då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida