Pettros dagliga verk

torsdag, september 14, 2006

Ullared igen ;o)))))))))

Igår var vi i Ullared igen, jag och moster Siw. Var lite orolig hur jag skulle fixa det men tack vare mosters all hjälp gick det strålande! Det var jättetrevligt, jag hämtade henne i Ytterby 7.41, innan tankade jag så det var klart. Var framme efter 9 och det fanns parkering överallt underbart. Vi fikade med kaffe o macka innan vi gick in. Vi började med leksaker och lite ljus o dyl sedan gick vi bakifrån och runt. det gick bra. Emma skötte sig perfekt, fick äpple och flingmutor dock. Fick handlat en hel del. Ångrar så att jag inte köpte en leksaksspis till Emma, grannen köpte en till sin pojk via mig och Siw var så gullig och köpte en barnvagn til henne så så kunde jag gott köpt en spis.... Ja ja
Efteråt tog vi korv med mos och Emma korv med bröd och Emma fick en glass oxå, det gillades. När vi ätit klart tog vi kaffe och muffins i bilen och det var himmelskt, Emma somnade nästan så fort jag satt fast henne trött .
Resan hem gick bra, stannade på freeport så Siw fick köpa nya golfskor och sedan hem och packa upp allt. KUL!!

Annars harveckan varit lugn, var hos BM i tisdags och gjorde ett ul för att se hur hon låg, hon låg rätt nu i alla fall. Sedan var det en lugn eftermiddag i trädgården som vanligt.

Idag skall vi bada, Emma e lite snorig men pigg sedan skall hon vaccineras stackars henne :o(

Puss o heeeej.........

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida