Pettros dagliga verk

fredag, oktober 27, 2006

Veckan som gått...

Då har ännu en "arbetsvecka" tagit slut. Det är inte klokt vad tiden går och ändå gör man ingenting!! I lördags var vi hos grannarna en sväng och när vi kom hem ringer Linda och berättar att Noah hade 39.2 i feber. Fasen, bara inte Emma o Elina får det, men i onsdags morse vaknade Emma med 39,6. Vi som skulle åka till det nya köpcentret i högsbo, vi skulle ändå iväg till Bvc och man får ju passa på när man ändå är i farten, men tur i oturen för där hade ju varit kaosmycket folk, i hade väl inte kommit in där i alla fall. Nu verkar i alla fall Emmas feber vända, hon hade 38,4 i morse och är piggare. Går fortfarande andlös och väntar på att lilla Elina skall insjukna fy fy.....

I dag åkte jag och Elina in till Kungälv för att köpa presenter till Emmas barnvakter under Elinas ankomst. Jag köpte Annika Lantz bok till Linda, den är verkligen superbra, hon blev glad. Vad jag köpte till den andra tösen kan jag inte skriva eftersom hon kikar in här ibland och jag har inte träffat henne ännu, det bli väl vid nästa klippning. Kanske att det kan bli dags nu då eller vad tror vi ;o))) Det var marknad i Kungälv och massa folk, visste inte det så det blev en glad överaskning.

I onsdags somnade min farmor in 89 år gammal, hon var född 171011 och jag 711011, bara de två första siffrorna som var vända. Vi hade inte haft kontakt på många år men det var sorgligt i alla fall. Har många barndomsminnen med henne. Har tillbringat många somrar tillsammans i Strömstad. Hoppas att hon har det bra nu i alla fall.

Nu skall vi snart lägga oss och se på Prisonbrake, såg första avsnittet i går och det verkar lovande.
Heeeej dårå....

1 kommentarer:

Klockan 11:01 em , Blogger ~Susie~ sa...

Prison Break är bäst!!
Kramis

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida