Pettros dagliga verk

torsdag, september 28, 2006

Maaaassa dagar...

Har helt enkelt inte orkat. det är så himla jobbigt att sitta i soffan och skriva men nu sitter jag i arbetsrummet det är lite bättre.
Efter jättespindeln i tisdags kom det yttterligare en i onsdags och på torsdagen. Invasion!!!
På torsdagen fick Emma hög feber, 40,5 jobbigt. Vi missade badet såklart och vi var isolerade hela dagen. På fredagen var hon lite bättre så vi var ute en liten sväng, lite frisk luft skadar ju aldrig.

På lördagen skulle Jens på ölfest hos Martin och Jenny skulle komma hit, men Wilma blev sjuk :o( Jag var hemma hos grannarna på kvällen och sedan var det mysig tv så det gick ingen nöd på mig, trots allt var det gött att ha Jens bredvid sig i sängen på söndagen igen!!!

Måndag var jag och Linda en tur på Backaplan, jag skulle kolla på vagn, de var ju som väntat dyra men hade tänkt köpa begagnat bara se hur modellerna så ut. När vi kom till happyland hade de en ny Brio Duo för bara 2900:- Den hade kostat det dubbla och jag slog till. Man fick lämna tillbaka den om det skulle gå snett skönt. Den var i alla fall fin.

På kvällen var jag och Linda på Me & I party, dyrt men fina grejer, jag handlade bara en liten tröja det fick räcka.

Tisdagen var jag hos Bm och sedan bara dagen försvann, Linda hade massa aktiviteter så henne såg jag inte på hela dagen.

Onsdagen var det tråkigt väder så jag röjde lite inne, skönt!! på em kom Linda o Kent över med goda kaffebönor, god dyyyyr kakao och dyyyyr goooood mörk choklad. Som tack för att vi passat Noah. Snällt. Jens var på jakt efter Radio Citys jagade på vägen hem från jobbet, han hade varit på exakt rätt stä'lle men den jagade hade klättrat upp en bit upp, hade Jens bara böjt på nacken hade han varit 40 000 kronor rikare :o(((((

Idag har vi varit på Öppna förskolan och det var kul. Många som kände igen Emma, sedan var vi och badade, först vi sedan Lucas och då passade jag Noah. Efter detta gick vi till "city" och jag hämtade handtaget till Emmas sulky och Linda köpte typ Moccasiner till Lucas. Nu var jag helt färdig och vi drog hem. Såg Karin från jobbet som jag tutade på, hon såg helt frågande ut innan hon kände igen mig ;o) HAde ju badat så man såg väl helt miffo ut ha ha.... Ikväll blir det Pizza jippiiii, det blev det inte för mig i lördags så nu jäklars....

Heeeej då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida