Pettros dagliga verk

måndag, november 20, 2006

Datorhaveri.........

igen, fasen vad pissigt så nu får jag skriva här inne hos katterna. Det är inte så mysigt men men....
Det har inte hänt så himla mycket i våra liv. man är ju lite isolerad med en nyfödd bebis. Förra veckan inleddes med att jag o Jens var lite magsjuka måndag o halva tisdagen, det började på söndagen när vi firade farsdag med Linda o Kent i vår trädgård.
Onsdagen var jag på bvc med Elina samt handlade lite inför torsdagen, Siw o Erik skulle komma på dagen och några tjejer från jobbet på kvällen. Bakde blåbärspaj på em, den är lite trixig men jag gillar ju att baka så.... Mitt i baket ringer Jenny och säger att de inte kommer. Ja ja Siw o Erik får äta massa blåbärspaj och fläskfilé då de tar nog inte illa upp.
Torsdag klockan 08.00 ringer Pia o berättar att Siw ligger på sjukhus, hua vad hemskt. Hon mådde efter omständigheterna bra men hade fortfarande ont i sin stackars rygg. Ringde då grannarna som fick hjälpa oss att äta upp all mat på kvällen ;o) Tur att de finns. Emma var i alla fall hos frissan för första gången, det blev så fint så!
Nu får jag nog fortsätta i morgon för Elina kallar...
Heeej då...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida