Pettros dagliga verk

söndag, november 26, 2006

Helgen som flög förbi....




Bilderna föreställer Jimmy , Katja Jens o Emma uppe på berget. Och så är det Emma som provar Jens mössa.







Fredagen var lite hektisk, först kom badmammorna vid 12.00, fixade en kycklinggratäng, och hemmagjord chokladsås med glass o grädde. Lite senare på kvällen kom Linda, Kent var på partaj så vi skulle ha fredagsmys ihop. Vi åt Mördegsrulle med köttfärs och Cremé Brulé till efterätt. Mysigt, vi kollade idol ihop och Johan åkte ut, väntat. Jag håller på Erik!!!

Lördagen hade vi återträff med några gamla klasskompisar. Anna-Karin hade bjudit hem Sussi och Carro med familjer, det var totalt 9 barn, phu. Vi stannade längst och gick vid 22.30. Det var en trevlig kväll.

I dag kom Jimmy (Jens halvbror från Usa) och hans dotter Katja hit. Kul att få träffa henne. Hon var söt och lite blyg så hon passade Emma i smaken. Vi åt kycklinggryta till efterätt hade jag bakat en kladdkaka med grädde. Min kusin Charlotta ringde idag, jag blev jätteglad! Hon kommer och hälsar på den 9/12 det skall bli riktigt kul!!! Nu skall jag kolla film i sängen.
Heeeeeeeej då.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida