Pettros dagliga verk

tisdag, oktober 02, 2007

Inget sim....

Idaghar det banne mig gått i ett. Först BVC 10.00 något sen hemifrån, 9.54 men hann och fick parkering utanför. Det var besiktning på Emma och hon gick igenom ;o) Sedan åkte jag till CitySpecial för att fixa lite mer inför Elinas födelsedag. Sedan storhandlade jag och flängde hem fixa lunch till mina söta barn och bakade en tårtbotten,Jens dundrade in vid 16, 16.15 gav jag och Emma oss iväg, skulle till badet via Grossen, de hade lurat mig på 160 spänn på ett par utelampor aja baja handlade lite jag glömt och sedan tanka och väl framme vid badet på vägför att fixa p-biljett ringer Linda badet inställt p ga en unge som bajsat i poolen Men va fasen kan sånt hända??? Emma blev superdeppig så vi åkte via mackan hem så hon fick bok och pommes och morötter. Ja ja hemma gjorde jag lite kaor till Elinas kalas och fixade med lite annat. Emma fick bada i vårt nya badkar så hon blev glad i alla fall.

Förr veckan på väg hem från badet med Elina var det helt plötsligt stopp,klockan var närmare 20.00 så jag fattade inte var detvar mörkt och inga gatlampor. Tyckte jag såg rörelser och trodde det var älgar men rätt var det var kom ca 10 kossor klampandes mot mig, de hade rymt, förmodligen på väg til Kungälv för en bira. Det kan bara hända på landet ;o)) Mysigt men farligt.

Nu kallar verkligen sängen, i morgon skall vi till Öppna förskolan sedan göra klart det mesta av tårtan städa och fixa, det är tumgt att vara mammaledig ha ha Men också underbart att få vara med sina barn såklart.
Puss o heeeeeeeeeeeeeeeej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida