Pettros dagliga verk

onsdag, oktober 24, 2007

ULLARED!!!!!!

Är man galen som åker ensam med två barn till Ullared? ja kanske men jag harinte varit där på två år och harförköppt mig på småtufftoch Polarn och Pyret så nu var det dags för plånkan att fynda lite till mina raraste.
07.20 rullade vi iväg väl förberedd! Med mutor samt nyinskaffade bildvdn. Gick in i affären 09.20 och ut 11.30. Med förståndet i behåll och två lugna barn! Fantastiskt bra. Köpte massor till mest Emma och Elina men även lite bh inte amnings! Skönt äntligen.Lunchade snabbt innan hemfärd. Emma fick se på Lejonkungen och Elina sov hela vägen och vaknade i Kungälv och fich dagens första utbrott. Stannade och rotade fram lite dricka och då flöt det på fint hemmåt. Måste säga att det var nog tur att jagvar själv för då är man extraeffektiv och jag är supernöjd.

Natten till Söndagen vaknade Elina och var helt crazy, ville inte ligga ner bara skrek, jaja magknip eller tänkte jag, men på morgonen hade hon lite feber, grannarnas simgäng var här på knytis och när alla gått somnade hon på min mage och då såg jag hur det ranna ur örat :0(öroninflammation igen. Fick tid på vårdcentralen hos den läkaren som inte hjälpte henne och fick åka till Östra och hamnade i tidningen. Tänkte attdetvar ju inte främst han jag vararg på utan hans puckade kollega så jag gav honom en chans. han var nervös och bad om ursäkt och hoppades att vi hämtat oss osv, jag är inte den som är den. Elina hade dubbelsidig öroninflammation och fick pencillin. Stackare vad har hon inte haft???

Heeeeeeeeeeeeej då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida