Pettros dagliga verk

fredag, juni 27, 2008

Jogg

Jag har fått joggnoja. Inte för att jag varje gång tycker det är superskönt men det har blivit en fix idé. Skall ev vara med i midnattsloppet 23 augusti, problemet är att veckan innan skall jag dricka vin varje dag i La landia i Danmark. Loppet är en mil och det har jag aldrig sprungit. Vi får se. har hittat en joggsida där det finns ett program man kan köra för att orka en mil. Skall prova att följa det så får vi se. I kväll skall jag jogga 6 km. Är supertrött så vi får se hur detta går. men det får ta tid. Har läst på marathon.se att det är bara att dela upp löppasset i gångavsnitt för då är man ute lägre. Bra för jag stressar upp mig själv nu. Efter mallis hade jag trots massa god mat och vin gått ner 2 hg. Efter midsommar 1,1 kg. 29 kg är det nu. Det är så himla kul att prova kläder nu. Det var typ 100 årsedan man kunde hitta normala kläder. Har ju fått köpa på storklädesavd,detta är roligare och billigare.
Nu skall vi käka lite. Puss o heeeeeeeej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida