Pettros dagliga verk

fredag, augusti 01, 2008

I mil

idag har jag sprungit 10,8 km jippie!!! Det känns gött som bara den!!!
igår hade v grillparty med Grannarna och Kents syrra med man och två barn. Vi bjöd på allt för vi har fått så mycket grejer av dem till våra flickor. Igår fick vi ännu mer en gigantisk kasse med massa fina kläder, skor och Emma fick en ny rosalila Cykel 16 tums Monark. Hon blev så lycklig, när vi gick hem med den sade hon mamma nu måste vi låsa in den i garaget så inte spöket tar den ;o) Vi gjorde naturligtvis det då. Nu har jag gått ner 32,9 men igår hade jag bakat en cheesecake som smakade helt underbart och jag åt en duktig bit!! Jag gjorde ett aktivt val och njöööt!!
Nu skall jag dusha, äta och cykla ner till stranden med barnen samt grannligan.
Har faktiskt försökt skriva men det har varit strul på sidan och har inte kommit in.
Puss o hej so long

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida