Pettros dagliga verk

fredag, december 09, 2005

En lugn dag igen.....

Vaknade ganska tidigt, vid halv 8. Emma var pigg då men vi kom inte upp förrän 9 i alla fall. Pratade med Volvia fram o tillbaka så klockna hann bli massor innan Jens o jag fick frukost. Tillslut fick vi det och efteråt var Emma så trött så jag tänkte testa att lägga henne med 5-minuters metoden även på dagen, det funkade hon sov inom 5 minuter härligt. Då spelade jag tv-spel ;o) Sedan gick Jens ut och röjde lite på uppfarten och jag och Emma gjorde honom lite sällskap men hon ramlade i gruset och fick lite fläskläpp :o( När jag matade Emma började Jens med vårt pepparkakshus, så här ser det ut än så länge. Forts följer.. På kvällen såg vi en bra film och bara mös, jag testade olika ställen att göra julkort på, har nog hittat det bästa nu tror jag.

Emma somnade inom 30 sekunder kanske inom 15 tom, skönt hoppas det håller i sig!

Puss o hej.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida