Pettros dagliga verk

onsdag, oktober 03, 2007

Elinas kalasförberedleser

knäcker mig.... not.. Vad gör man inte för sin älskling. I dag var vi på öppna Förskolan sedan hem föda de små sedan mig, färgade in massa ,¨marsipan gjorde figurer försökte plocka undan i bygget slog in Elinas presenter skura badrum samt kök. Dukade hände ballonger ja jösses man e mör nu. Jag har också fyllt tårtan och den står i kylen nu och jag hoppas att den blir gosig. Elina tycker nog det. Emma e inte svag för bullaro sånt men Elina är redan galen ;o))
I morgon kommer Wilma, Noah, Lukas med föräldrar och detär mao Emmas och Elinas faddrar minus kusin Charlotta som slutat ringa (jag med lång story) och Andreas som är i typ Kina eller nåt. Skall bli superkul hoppas jag. Nu e det 20 minuter kvar till Elina kom till världen lilla gumman. Puss o hej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida