Pettros dagliga verk

fredag, januari 25, 2008

Minus igen...

Igår var det andra vägning efter invägning, -1,5. Otroligt kul. Var så nervös så jag mådde illa ;o) Det är sig likt mao.

I tisdags var jag o Jens o kollade på bil innan badet, den var fin men det kändes inte helt hundra. Jag har vissa punkter som krav och Jens vissa andra så när de sammanfaller i samma bil är det välläge att slå till. Skall kolla på bil på lördag igen i Lidköping, det är bara att hålla tummarna!

I onsdags var vi på stan med Inger o Siw samt Susanne, Theus och Isolde. Det var trevligt och mysigt. Vi lunchade på Mc Donalds (barnvänligt) åt en El Maco chicken med morötter och ramlösa. Trodde i min enfald att den var 9 points som mac chicken men den var ju 11, så det blev en snål eftermiddag gällande maten alltså. Efter detta tog vi kaffe på Espresso House mycket gott.

Igår var det först Öppna förskolan sedan hem äta lunch fixa maten iför kvällen sedan möta Jens för barnöverlämnng och in till stan. Vv möte och sedan hämta Linda och då åkte vi och badade. Underbart skönt, vi simmade alltså. Skall försöka stavgå söndag och måndag. Det är helt otroligt vilken skillnad det är att gå med stavar mot utan. Man använder hela kroppen och man känner i armarna och massa ställen. Skönt, det är ju effektivt också.

Idag skall vi ut och äta med badtjejerna och Linda, jag skall äta oxfilé med bakad potatis, dricka ett glas vin. Det skall bli helt fantastiskt gott. Nu skall jag försöka ge mig ut i stormen en sväng med mina små barn. Heeeeeeeeeeeeej då!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida