Pettros dagliga verk

torsdag, augusti 07, 2008

Viktväktarna

Nu skall jag snart ila till vv, är lite nervös. Det är ju sommar och lite flummigt och hoppas bara man inte ballar ut totalt!! Målet är att inte gå upp dessa 4 veckor Jens är ledig, näst sista veckan böir tuff med Danmarksbesök i en vecka, men veckan avslutas med midnattslopp så det kanske går ok, vi skall ta med massa mat så det blit fettsnålt och bra, lägger allt på vinet i stället för det skall banne mig flöda!!! Är det semester så är det.
Det har varit lite pissigt väder mån-tisdag i går var det ok men jag har fått gjort massor inne. Slängt mins tre stora kassar. Har verkligen haft panik över kaoset här hemma! men nu har jag röjt i alla kökslådor och skåp tvättat ut och som sagt slängt. Det är ett nöje att öppna lådorna nu. Jag piskar på stackars Jens också, så fort han försöker sitta still är jag på honom. Men han har också gjort massor ute och i garaget, det behövdes verkligen, särskilt bakom huset det var en katastrof!!! På lördag kommer kusin Peter och Pia hit med sina familjer samt även Siw o Erik. Kul vi skall grilla och hade fint. Skall baka Nigellas Chocholate Cheesecake.
Nu skall jag ta och ge mig av.
Puss o heeeej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida