Pettros dagliga verk

torsdag, november 06, 2008

Min nykära man...

Min man har blivit lite nykär i sin fru nu när jag gått ner i vikt ;o) igår när jag ringde stressad på apoteket och han inte lyssnade slängde jag på luren i örat på honom, (han har inte gått ner så mycket i vikt så det är inte ömsesidigt nämligen ;o)) Skämt o sido, han ringde nästan genast upp och sade men lilla gumman, förklar nu vad det är som har hänt. Med en så gullig röst att jag nästan undrade om han ringt fel ;o) Tänkte att aningen är han ute efter min kropp eller så har han träffat någon annan, vet inte riktigt vilket som är värst ha ha. Men kul att ha en omtänksam man som ger mig massa komplimanger nu för tiden.
Kram kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida