Pettros dagliga verk

måndag, januari 28, 2008

Bilönskan...

I fredags var vi ute och åt och det var underbart mysigt, gott och trevligt. Två¨av tjejerna kom inte men gällande den ena av dem blev jag inte förvånad. Ballar alltid (i alla fall ofta) ur och kommer inte. Jag drack en god mellanöl och åt gott kött med bakad potatis, had lovat mig själv en msk vitlökssmör men de använde vitlökspulver och inte äkta vitlök vilket gjorde mig mycket besviken!!!! Beställde en sidesallad utan dressing också så jag kände mig riktigt nyttig. Linda och Catrin tog dessert som såg och luktade helt himelskt. Ja ja.... Har väl fått min beskärda del redan.

Lördagen skuttade vi upp tidigt för Emma råkade väcka Elina så vi bäddade ner oss hela familjen i soffan och tittade på inspelat Lets Dance. Jag håller ju på Tina för hon e min stora idol. Sedan var det dags för frulle innan vi åkte till Hoppis och skuttis. När det var slut kom Jens och Elina och hämtade oss för utflykt till Lidköping. Vi hann inte många meter innan Emma ville kissa, stannade på Mc Donalds och då ville hon ju ha mat och ville inte kissa. Jag köpte mat till Emma, Elina och Jens själv åt jag äpple och macka :o( Vi fortsatte färden, vi hade ju lite bråttom för de stängde 2.När Emma ätit och druckit ville hon ju kissa igen då. Blev riktigt kris så vi fick stanna på en tapp med värdshus, där kissade hon. Sedan kunde vi fortsätta utan avbrott. Vi körde bilen prutade lite och vi bestämde oss inte vi skulle kolla lite till. Nu har vi nästan bestämt oss men alla detaljer måste klaffa såsom en liten detalj som pengar ;o) bl a.

Igår var jag ute och stavgick innan frulle sedan plockade jag hemma och tvättade hur mycket som helst!!!!!! Lovely Emma var ute och lekte och på kvällen var hon supersnorig och hostade riktigt illa. Hon fick sova hos oss såklart. Idag blir en innedag och jag skall försöka röja lite i Elinas blivande rum och i Emmas för där är alltid totalt kaos!!
Puss o heeeeeeeeeeeeej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida