Pettros dagliga verk

fredag, november 07, 2008

Hata hata coop!!!

Igår kväll var det verkligen mysigt! Dels att få träffa två härliga goda vänner från förr och dels att få komma ut. Man blir ju lite insnöad när man bara umgås med sina barn och andra mammor hela dagarna. Jag verkligen njöt!! Tiden gick så jäkla fort, vi var där först sedan kom det massor med folk sedan helt plötsligt var det bara vi kvar, märkligt. Ja det är kul att trots att man inte setts på flera år kan bara börja snacka och skratta som om det vore igår. Hoppas att vi snart kan ses igen!

Idag var jag och tjejerna iväg för att köpa lite färg till vardagsrummet, vi drog till Hornbach, köpte husfärg och lite annan färg och penslar. Emma blev sedan helt tokig i alla akvarier, Elina blev helt lugn och bara tittade. Kom på att min pappas sista önskan var ett akvarium, han hade massa infoblad som han bläddrade i hela dagarna, men han hann inte det. Ringde Jens och sade på skämt - Hej, jag tänkte köpa ett akvarium, det vär ju jävligt mäsrkligt sade han då. Trodde typ att han menade att det var en sjuk idé. Men då visade det sig att han de senaste dagarna gått och tittat på akvarum och vill ha det för att det är så rogivande ;o) Så nu kanske vi snart bli med fiskar. Han fick ansvar för detta i alla fall. Sedan skulle jag ha lite lite mat på coop, de måste ha betalt för att vara så långsamma som möjligt, det är alltid lång kö och den rör sig inte. De i kassan rör sig i slowmotion. Jag höll på att bli helt tokig. Jag var hungrig och blodsockernivån var i botten. Efter mycket om och men var vi på väg hem i regnet i alla fall. Nu skall jag försöka röja lite, jag och mina små döttrar skall ha myskväll för Jens skall ut med jobbet.
God Helg

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida