Pettros dagliga verk

torsdag, mars 16, 2006

Tisdag onsdag

Minns knappt ;o))
Men tisdag var jag väl ganska pigg, jobbet var ok. Det är lite spännande för det är mycket snack om vem som skall ha J-s tjänst. Många har sina åsikter hur det skall var och chefen har väl ingen egen åsikt som han vågar stå för direkt ;o) Ja vi får se. Börjar tröttna lite på alla turer, grejen är den att de kanske sabbar för hela avdelningen i stället. Ja ja. På kvällen var jag ganska trött men bakade en tårtbotten i alla fall. Hade inget potatismjöl som det skulle vara i nästan alla recept, men som tur är har jag massa gamla kokböcker från mamma så jag hittade ett tårtbottenrecept utan potatismjöl. Det gick hyfsat, tror att den skönk ner lite i mitten men skit samma det blir nog bra. Middagen bestod av Thaikyckling, Jens hade kokat lite för lite ris men vi blev mätta.

Onsdagen kände jag mig faktiskt jättepigg. Har börja självbehandla mitt nageltrång, det såg bättre ut i morse. Det gör fortfarande ont, men har fått detta tipset av massa människor och även hittade det på apotekets hemsida. Nämligen alsolsprit. Hoppas att det blir bättre. Det är märkligt för vi hade möte en dag och så fort man råkar nämna detta har alla minst en hemsk historia hur läkare/fotvård behandlar tån, vill aldrig uppleva detta känner jag. Hoppas det löser sig. Till middag blev det lax och potatis mummigt.....

Torsdag morgon, hade trots bullbak och kakbak (det liksom råkade slinka ner lite bullar och kakor, helt märkligt och inte mitt fel) hade jag gått ner 6 hekto. -9.5 nu. Kul men nästa vecka skall jag inte väga mig för vi skall äta tårta i helgen ;o))
Puss o hej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida