Pettros dagliga verk

onsdag, februari 27, 2008

Hej hå...

I morgon fyller min älskade man år!!! Jag har köpt en present som både han och jag har nytta av, han skall dock använda den, vad kan det vara. I måndags kom våra grannar då äntligen hem, Linda hann bara in packa upp en väska åka till vårdc med Lukas för öroninflammation sedan hem och lämna honom iväg igen för att hämta mig och mina barn för mellanlandning i Ytterby på friskis där vi bytte bil med Jens han tog våra barn och deras bil hem och vi fortsatte till Catrin för Me & I party. Köpte för mycket som vanligt, egentligen bara tre grejer men det är ju så jäkla dyrt!!!! Ja ja det är bra grejer och eftersom Elina får ärva en del är det bra med kvalitet.

Tisdagen var det ju riktigt höstruskväder coh Linda o co kom hit och vi var inne hela tiden tills vi skulle simma. Simmet gick kanon Emma blir bättre och bättre!!!!! Det är härligt att se henne!

Idag var vi på Öppna, det var en mycket märklig men underhållande pappa där idag, det var bara vi där. Misstänkte detta så vi tvingade oss iväg så de inte stänger ner det. I morgon är det vägning och jag är nervös som vanligt,mest för att det inte känns så bra. Inte för att jag misskött det men minns ju att det kan bli downs i alla fall. Igår fick jag en Mc Donaldsköttbulle av Emma,men jag hade bara bitit i den innan jag fick ångest och spottade ut den hua. Ja ja. Vi har beställt en ny bilstol till Emma i dag. Fin riktig racerstol, hoppas vi får den innan helgen för vi skall till Ullared på tisdag. Jag simmade efter bilstolsshopping och det var gött. Vi skulle ha överskningmys med grannar i morgon för Jens men Emma verkar ha fått feber. Typiskt hon har inte varit sjuk på hundra år så blir hon det nu!!! Well well.

Nu skall jag krypa till kojs.

Puss o gonatt!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida