Pettros dagliga verk

lördag, februari 16, 2008

Jäkla skitfestival......

Ahhhhh det blir aldrig som jag vill i år helt enkelt. Tyckte iofs att Sannas låt var superfin, och älskade Broskopiorna, MEN Carola är Carola och jag tyckte låten var kanon. Trodde den skulle vara dålig men jag gillade den massor. Men det var jag tydligen ensam om :o( Blä..... Tur att inte kebebpizzan gick vidare i alla fall. Appropå att inget går som jag vill inte vann Stefan Holm igår i på spåret heller. Va fasen!!! Han är det enda underhållande i det programmet. Piss o skit helt enkelt!

Denna veckan har flutit iväg riktigt kvickt. Måndagen var vi väl bara hemma och ute i det fina vädret, tisdag var det ju bad igen onsdagen var vi hos Tessan först i parken Ankeborg i Kungälv så barna fick leka, det var superfint väder sedan åkte vi som sagt till Tessan och hade lite mys med pastasallad o kaffe. Efter detta drog jag till Badet och simmade, Jens tog barnen hem. Det var superhärligt!

I torsdagas var det Öppna förskolan och sedan hem fixa middag sedan iväg för att möta Jens lämna barna sedan turbo till VV. Var ju inte där förra veckan pg a sjukdom så det blev - 2,6. 10,6 på 5 veckor. Skönt. Hem och åt fick en kanonfin blomma av min älskade make! Han fick god middag och ett kort från sina tjejer!

Fredag var det till att stå upp tidigt, Elina skulle vara hos läkaren 8.30 hon fick nya salvor för eksemen, sedan till ica maxi och handlade där somnade hon i vagnen sötis. Vi åkte in till Järntorget och handlade kaffe på Saluhallen Briggaden innan hemfärd skulle jag sticka vägen om Selma Lagerlöfs Torg för att fixa räkor men såg att de hade svensk nykokt hummer, det fick det bli istället. Det var premiär för Jens med hummermums oh vi njöt massa!!!

Idag var jag o Emma på hoppis o skuttis och där var Catrin o Fabian och Tessan o Erik. Kul att träffas alla!! Sanna våran 4-e kombatant skulle få en bebis igår med planerat snitt men fick plötsligt 2 dagar innan en pojk till. Kul o grattis.
Hej så länge

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida