Pettros dagliga verk

måndag, februari 11, 2008

Melodifestivalen

Har längtat och längtat efter detta spektakel. Det är årets tvhöjdpunkt för mig!!! Men blev extremt besviken. Hur i hela Hisingen kan Christer Sjögren gå vidare? Han var ju en parodi på festivalen, men jag var helt beredd på det. Finns ju ett gäng tanter som svimmar bara han uppenbarar sig. Jag höll på E-Type, tyckte Amy var duktig men att låten var sådär. Inte heller fick man ha mys med chips och lösgodis ;o) Vi åt dock hemmagjord Sushi och det var helt underbart gott!!! På lördag natt åkte mina älskade grannar till Åre. De skall vara där i två veckor och jag kommer att sakna dem enormt!!! Nästa år skall vi följa med om allt stämmer. Men i år satsar vi på Mallis i juni det skall bli så underbart.

Finns pool till både liten som stor, 25 meter till stranden helt ok!!!
Ha en fin måndag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida