Pettros dagliga verk

fredag, februari 01, 2008

Storm...

Jisses vad det blåser!!
I tisadags var det baddag men Elina hade så jäkla mycket utslag så vi hoppade det, jag och Emma simmade. Det gick bra och det var kul. Hon kunde flyta helt själv utan att jag höll i henne. Fantastiskt eller etastiskt som Emma uttrycker det.

I onsdags var jag på öpnna förskolan och på vägen hem tittade vi in till bvcAnette för att visa Elinas utslag. Hon bokade genast en läkartid till em. Fick först puckokvinnan vi hade när Elina var sjuk men ja ja. fast när vi väl kom till vårdc. hade de bytt så vi fick träffa en annan ny trevlig doktor. Han pratade massor med Emma och hon svarade villigt ;o) Han sade jag tycker du pratar bra Emma, det gör mamma också sade hon då ha ha. De tog massa prover och sedan fick vi salva att smörja med. Vi måste dämpa detta NU sade han.

Igår var det först Öpnna fskolan sedan hem luncha fixa middag och iväg för att möta Jens på heden inför vägning. Det var köer men jag hann. Hade tappat 1.5 så nu e det 8 kg på tre veckor. Otroligt kul!!!!!!!!

Nu skall jag röja lite kvickt sedan skall jag luncha och in till Kungälv för att fixa en postväxel till vår nya bil. Tjohoooooooooooooooooooooooo. Hej då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida