Pettros dagliga verk

söndag, mars 09, 2008

hata carola?????

Undrar om landet har startat en hata Carola kampanj och i så fall varför????? Jag blev besviken över att de inte gick vidare och höll även på E-.type o grabbarna och är nu säker på att Christer Sjögren vinner hela skiten. Då kommer vi garanterat inte med till den slutliga finalen Europa kommer hånskratta åt oss som de gjort åt Norge i alla år. Ja ja skit samma.

Här börjar vi bli lite friska nu, jag fick ju bihåleinflammation och Jens har varit hemma hela veckan. Äter nu värsta hästekuren pencillin och kommer väl bli som ny. Var på vv i torsdags trots allt och hade gått ner 0,8 bara. 14.5 nu. Är lite orolig hur det skall gå med Emmas kalas nu. Det blr ju 2 stycken och hennes födelsedag.

Nu är jag barnvakt åt Noah o Lukas,Kent är ute o springer och Linda e i Kittlefjäll på jobbresa/skidresa. I morgon skall jag försöka ta mig till jobbet. Har bakat en sockerkaka.

Nu skall jag börja med middagen.
Hej hopp

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida