Pettros dagliga verk

onsdag, november 12, 2008

14,75

fasen vad nära, fick inte till 1,5 mil idag heller. Försökte springa lite extra men men. Sprang i ett sträck utan att gå. I går var vi i Freeport, jag och moster Inger och moster Siw, det var mysigt och jag fyndade. Köpte en superskön dunjacka på Cross, hade kostat 2600,nu 800. Jag fick dessutom 200 av mina mostrar så då blev det bara 600!! Underbart snällt. Köpte en löparmössa för kalla dagar och en löparkeps för regniga dagar och en långärmad funktionströja,givetvis att springa i ;o)) Nu har jag lurat i gång Jenny också, nu kan vi ju springa Vårruset samtidigt!! Nu väntar jag på pappa Kent som skall hämta Lukas. Det går fint de är så lugna och fina och har så kul ihop.
Hej hopp

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida