Pettros dagliga verk

torsdag, december 15, 2005

Heldag....

Steg upp hyfsat tidigt, närmare halv 9. Emma var lite trött men höll modet uppe.

Fixade i ordning mig o Emma för att åka till öppna förskolan det var julmys där. Det var glögg o lussekatter och julsånger mysigt, Emma trivdes som fisken i vattnet och kröp omkring helt hemvant nu, känner ju både folket och stället vid det här laget. Sedan åkte vi hem en snabbis föra tt mata henne och hämta Jens för att lämna mig på Frölunda torg, han skulle på akupunktur, där träffade jag Jenny o Wilma. Emma var lite tjurig men ställde man vagnen så hon fick se Wilma var hon nöjd ;o))
Vi hann inte umgås så mycket för sedan skulle vi möta Siw på Backaplan för shopping på Toys R us. Där köpte jag klart julklappar till Emma, Pias barn och lille Theus. Hoppas att de blir glada. På hemvägen köpte vi faktiskt pizza, det var evigheter sedan vi åt det och vi hade bara ätit frulle så det smakade. Vi såg faktiskt Micke Dee på Toys r us han är trummis i Motorhead, coolt ;o))
När vi kom hem hade våra julkort kommit redan jättesnabbt, jag skickade in dem sent sent i förgår kväll. De måste både ha gjort dem o skickat dem igår. Service, är nöjd.
Nu sover Emma sedan en tid tillbaka ikväll tog det inte många sekunder. Lång dag för henne med.
Nu skall jag gosa neer mig i soffan.

Puss o gonatt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida