Pettros dagliga verk

onsdag, december 21, 2005

Julgodis.....

hela dagen lång. Siw dök upp vid 11.00 pigg och ivrig.Vi började med chokladtryffel dubbel sats, sedan gjorde vi citronkola som vi inte får smaka förrän i morgon, och slutligen knäck. Dubbelt av allt vi var ju två. Sedan var man allt lite mör jag bjöd Siw på stenhårt bröd med kyckling i ;o) Ja ja man kan inte lyckas jämt. Sedan fixade jag lite mat till Jens och sedan lade jag in sill till julafton, hoppas att de skall smaka bra. Jens sitter just nu och slukar knäcken så den var nog go. I morgon skall jag fika med Jenny o Wilma mysigt jag skall också göra julskinka mumma , mumma mumma, det skall bli så himla gott hoppas jag! Jag skall också rulla tryffeln för det fanns inte tid till detta idag. Dagen har i alla fall varit supertrevlig som alltid med Siwan.

Puss o gonatt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida