Pettros dagliga verk

fredag, december 16, 2005

16 december sista dagen för julkort.....

och jag hann ;o) Emma vaknade urtidigt!! Halv 7, halv 8 gav jag henne lite välling då sövdes hon till 9, duktig flicka. Då gick vi upp och fixade frukost, sedan hjälptes jag o Jens åt med julkorten och sedan åkte vi in til stan, Jens lämnade mig o Emma på Willys så åkte han till systemet grannarna kommer i morgon så vi behövde både mat och öl. Han hann med att köpa frimärken till julkorten och tanka bilen också. Sedan hem och jag plockade lite tycker inte jag gör annat. Jens städade i garaget, det börjar bli lite ordning där nu. Sedan åt vi fast innan ramlade Emma illa fy det såg läskigt ut. Hon "sprang" mellan bordet o soffan och så tappade hon balansen. Oj vad hon grät stackars liten. Men hon sansade sig snabbt som tur är. PÅ kvällen drack jag två Xider mumma, det har jag inte gjort på 1 1/2 år. Det var gott men man tål inte alkohol nu. Skulle gärna vilja testa julcidern, den är röd och närman skakar den faller det snöflingor, tuffit. Vi såg också Harry Potter filmen de är mysiga. Emma fick bara sova en gång på dagen idag som ett test, hon sov länge den gången och somnade tidigt på kvällen jättefort. Hon sov innan jag var ute ur rummet.

Well well, gonatt o puss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida