Pettros dagliga verk

måndag, december 19, 2005

Gårdagen...

Skrev inte igår kväll, to tired. Vi var i Torslanda och hämtade en frysbox igår em. Det var min mosters granne som skulle flytta. Jag köpte en julgrupp som var gullig som tack. Billigt o bra.
Idag vaknade Emma när Jens klocka ringde halv 8, det är ok och vi låg kvar o mös i sängen en timme. Var ute och plockade mossa för jag skall göra i ordning lite julgrupper til mig själv. Kul, tog med mig Emma i vagnen och hon somnade innan jag lämnade uppfarten, snacka om trött och hon sover ännu. Har fått låna en mysig åkpåse av Siwså hon ligger i den. Idag skall jag försöka baka bröd, se om jag orkar, men det blir nog bara brödlimpor, kankse jag gör kakor i morgon.

Puss på er så länge

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida