Pettros dagliga verk

torsdag, januari 12, 2006

Heldag i svängen

Idag började vi dagen på bvc, sedan mötte jag Pernilla och hennes lilla Evelina och vi åkte till jobbet där vi mötte Jenny o Wilma. Sedan invaderade vi ftj. Innan hade M-s son varit där så det var rena rama barndagen där. Kul var det få träffa alla. Emma var blyg men mest rädd för alla killar. Roligast var att få träffa Emma, henne har jag inte träffat sedan jag gick på mammaledighet. Nästan ett år. Sedan åkte vi till Bäckebol och fyndade lite på Jysk. Sedan var det turbon hem för att mata Emma och mig. Började ju vv idag och blodsockernivån var på noll för jag hade inte fått mig ngn lunch. Illa men men sån't händer. Har nu klaat första dagen som vv-are och känner mig skitsmal ;o))) Nej det gör jag inte.... I morgon skall jag måla rummet, allt det tråkiga är klart, dvs lister kontakter och sånt pillmålning. Nu är det bara kuligt rolling.

Natti natti

2 kommentarer:

Klockan 9:53 fm , Blogger ~Susie~ sa...

Lycka till med VV. Vi började förra måndagen, s jag är inne på mindre andra vecka. Det går SKITBRA!!! jag har gått ner nästan 2 kg :))

 
Klockan 1:20 em , Blogger Petra sa...

Du e superduktig. Just nu känns det extremt jobbigt. Är inte van vid att äta på dagen numer och när man nu gör det känner man sig hungrigare. Men det kommer nog gå över. Lycka till till dig!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida