Pettros dagliga verk

onsdag, december 28, 2005

27 & 28/12

Igår var jag lite nyttig, jag var och handlade på förmiddagen, sedan gjorde jag en ny julskinka, lade in lite mer sill, gjorde hemmagjord barnmat till Emma (stor sats) och middag till mig o Jens. Inte illa om jag får säga så själv ;o) Hann med en liten promenad med Emma också, testade mitt nya underställ och Emma testade sitt nya fårskinnsunderlag. Vi frös inte skönt! Idag har jag varit hos en kompis i Lindome Åsa, det var kl. Vi har inte träffats sedan Emmas dop. Jag fick massa julklappar och födelsedagspresenter. Hade inget till henne som dessutom fyller år på fredag. Men hon kommer hit på fredag så jag får åtgälda det hela tills dess. Hon bjöd i alla fall på lite fika och på vägen hem pratade jag med Jens som hade lite Emmaabstinens så vi åkte och mötte honom. Kul, han väckte henne så hon blev rädd och grät ;o))) Tacksamt att vara pappa ibland. Sedan åkte vi hem och Emma var urtrött och grät för minsta lilla. Så fort något gick emot henne grät hon och kröp mot mig. Ganska gulligt. På kvällen ringde en som var farmors väninna för många år sedan, kul. Jag lovade att komma och hälsa på henne någon dag. Hoppas att jag tar mig i kragen och gör detta nu också!!!! Annars var det inget särskilt som hände denna dag.

Puss o gonatt.....
Harry Potter o sängen kallar ( och Jens)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida