Pettros dagliga verk

fredag, december 23, 2005

Snart julafton!!!!!

Igår var jag och fikade hos Jenny o Wilma, innan köpte jag två julklappar till Pia min kusin och en var till hennes man och Erik. Nästan klar, trodde jag var klar men så hade Jens köpt mer till mig så det fick bli en liten komplittering idag. Nu e´jag klar i alla fall!!! Jenny köpte med sig två räkmackor till oss så det var inte dumt efter trängseln på torget, helt sjukt med denna julkaos. Wilma och Emma lekte riktigt bra och Emma körde Wilma i hennes gåvagn ;o)

Fast Wilma som springer som en elitgymnast hade lite svårt att sitta still men det var kul en stund. Sedan åkte jag hem och gjorde middag + julskinka och sillsallad. Gott gott. Emma somnade bra som vanligt men vaknade efter en timme och var jätteledsen :o( Men när hon äntligen somnat om kom jag på att det nog var hennes andra övertand, hon satt i sängen och gned den, fasen också stackarn. Annars sov hon superbra den natten. Nu skall jag se vad jag skall göra, vill julstäda lite.
Puss o hej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida