Pettros dagliga verk

tisdag, januari 03, 2006

Igår

Gick upp ganska tidigt för att åka till Kungälv och sedan hem till en tjej vid Kornhall så våra barn kunde leka (vad vuxet det lät). Men sedan ringde P och undrade om jag ville fika och gå runt lite i Kungälv med henne och hennes 2 barn. Eftersom jag satt i bilen på väg till Kungälv passade det bra. Jag ringde den andra tjejen och det var ok att jag till henne torsdagen i stället. Dagen blev mysig och jag blev bjuden på lunch ;o)) Jag köpte semlor till mig och Jens hi hi. Vi skall ju snart börja viktväkta så man får ju passa på. Det var gott i alla fall. Jag köpte julklapp samt födelsedagspresent till Åsa. Kanon att göra det när det är rea ;o) Sedan gick vi tillbaka till våra bilar och jag och Emma åkte hem. Gjorde spagetti o köttfärssås till mig o Jens sedan hade vi myskväll. Vi kollade på K Lynley och det är ganska mysigt. Idag kom Åsa vid halv 12 och hade med sig 2 av sina galna barn ;o)= De var ganska lugna faktiskt, jag hade gjort kycklinggryta med ris och så blev det kanelbulle och munk till efterrätt, Fabian ville spela tvspel och var mycket impad över att vi hade 2 st ps2. Du har ju ett i ditt rum skrek han (vårt sovrum). Det var kul att träffa Åsa och prata med henne. När de hade åkt sov Emma middag och jag läste ut Harry Potter, nu har jag bara en kvar att läsa. Vad fort det har gått. Sedan gjorde jag grillade kycklinglår med pastasallad till mig o Jens. Det blir ytterligare en mysafton.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida